»Sebastian Cavazza je ustvaril izvrstno vlogo, ki je bila tudi za igralca velik izziv, saj je bila drugačna od tega, kar je doslej snemal.«
»Predstavo bi težko opredelili z enim žanrom, saj vsebuje tako elemente komedije, ki pa obenem zareže tudi v polje temačnejših vsebin, kot tudi drugih zvrsti, denimo gledališkega diskurza.«
»Se vam je zdelo, da imate v Leninovem parku več manevrskega prostora kot v Jezeru, da ima vloga več 'mesa'?«
»V drami v prevodu Eve Mahkovic je osrednje osišče zanimanja družinska celica.«
»Osnovni namen projekta je bil, kako Shakespearove negativne like predstaviti na čim bolj človeški način.«
»Ves čas sem upal, da se tudi v živo ujameva … preden odideš … s Petrom Bratušo sva ti hotela pripravit presenečenje, pa si spet ti bil korak pred vsemi in presenetil vse nas. Over the Moon, dragi Vinci! Tako kot si vedno znal leteti le ti! Za vedno boš ostal nekje z nami in med nami …«
»ima posebno mehkobo in taka so bila tudi snemanja s Sebastianom, ki mu v romanu omenjeni kraji in morje še zdaleč niso tuji. Snemanja so zaznamovala še Sebastianova kritičnost in natančnost do lastne interpretacije, zaradi česar utegneš včasih celo podvomiti o sebi. Njegova vedrina, predanost projektu, njegov notranji svet in občutek, da imamo med snemanjem neskončno časa – kar prinaša s seboj kot človek in kot igralec – je naredilo snemanja zelo izpolnjujoča in obenem mirna.«
»Kot igralec moraš karakter, ki ga igraš, upravičiti, ga razumeti.«
»Seveda se je pa znašel v krizi srednjih let in zaradi tega na neki način proti koncu Leninovega parka tudi malo nastrada. Ampak se pozneje v Dolini rož znajde in se odloči za samostojno detektivsko pot.«
»Kot igralcu, ki je igral Tarasa v nadaljevanki, se mi seveda ni bilo treba več ukvarjati z raznimi citostatiki, liofiliziranimi sevi in tako naprej.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju